viernes, 22 de septiembre de 2017

 VENU AL TORROX  la 16an de decembro 2017 por soleni la
 30-an datrevenon de la inaŭguro de la Avenuo Esperanto.


La 11an de oktobro 1987, okaze de la 5a Andaluzia Kongreso de Esperanto estis inaŭgurita en Torrox-Costa la Avenuo Esperanto far la Urbestro de Torrox, la Prezidanto de Andaluzia Esperanto-Unuiĝo kaj la loka esperantisto s-ano Antonio González Alvarez,  kun ĉeesto de la Skabeno pri Kulturo de Torrox kaj la gekongresanoj.

Tridek jarojn poste ni renkontiĝos denove en Torrox-Costa por fari reinaŭguron de la Avenuo Esperanto kaj omaĝi al la toroksa samideano Antonio Gonzáles Alvarez, forpasinta en 2007.
Tiel la nova ŝildo kun la nomo Avenuo Esperanto kiel la ŝildo por la omaĝo al Antonio González Alvarez estas preparataj de la Urbodomo.

Ni kore invitas esperantistojn, familianojn, amikojn kaj simpatiantoj veni al Torrox la sabaton 16an de decembro.
Ni aendas vin!


VEN A TORROX el 16 de diciembre para conmemorar el 30º aniversario de la inaŭguración de la Avenida Esperanto.

El 11 de octubre de 1987, con ocasión del 5º Congreso Andaluz de Esperanto, fue inaugurada en Torrox-Costa la Avenida Esperanto por el Alcalde de Torrox, el Presidente de la Asociación Andaluza de Esperanto y el esperantista torroxeño Antonio González Alvarez, con la asistencia del Concejal de Cultura de Torrox y muchos de los congresistas.

Treinta años después, volveremos a reunirnos en Torrox-Costa para hacer una reinauguración de la Avenida Esperanto y homenajear a nuestro compañero esperantista en Torrox Antonio Gonzáles Alvarez, fallecido en 2007.
Tanto el nuevo rótulo para la Avenida Esperanto, como la placa-homenaje
para Antonio, están siendo confeccionados por el Ayuntamiento de Torrox.
Invitamos a los esperantistas, familiares, amigos y simpatizantes que acudan a Torrox-Costa el sábado 16 de diciembre.
¡Os esperamos!


No hay comentarios:

Publicar un comentario